Artista: Saioa Olmo ikus arteetako sortzailea eta UPV-EHUko ikertzailea.  Lana: Geroa Xuxurlatzen, Peru, Eromekanika, Transnacional, Lo Relacional, Koktelazioak. Kolektiboa: Hernani herriko hezkuntza esparruarekin zerikusia duten pertsonak.

Plazan hezkuntza eta artearen alorreko profesionalak biltzeko espazio eta denbora proposatzen ditu, denon artean eskolan ematen den funtzionamendua birpentsatzeko tresnak bilatu eta diseinatuz. Aldi berean, erlazionatzeko eta antolatzeko modu berriak proposatzea du helburu, hala nola rolak, zereginak, ardurak, erabakiak, ikaskuntza-proiektuen proposamenak...

Des/pentsa

Geroa xuxurlatzen

Proiektua: 

Imajinatu al duzu inoiz zure burua etorkizuneko pertsona batekin hitz egiten? Gustatuko al litzaizuke pertsona horri zerbait transmititzea? Zu ez zaudenean iraungo duen mezuren bat?

Proposatutako dinamikak:

Materiala:

Des/pentsa

Peru

Proiektua: 

Egun batean nire etxean agertu zen, izenik gabe, ezaugarririk gabe, historiarik gabe, jantzirik gabe, generorik gabe, esperientziarik gabe. Hasieran ez zuen ezer esaten, baina gero konturatu nintzen zertara etorri zen hona.

Proposatutako dinamikak: 

Materiala: 

Des/pentsa

Eromekanika

Proiektua: 

Proposatutako dinamikak: 


Materiala: 

Des/pentsa

Transnazionala

Proiektua: 

En un lugar de mi mente, de cuyas coordenadas no consigo acordarme, guardé en algún momento un nombre que empezaba por la letra “T”. No sé si era “T” de… Tarragona, “T” de… Transilvania, “T” de… Tegucigalpa, o “T” de… Teruel, por ejemplo, que también existe. “T” de Móstoles, no, que también existe pero no empieza por “T”. Y es que tengo la palabra en la punta de la lengua… en la mismísima punta… ¡Ah sí! “T” de Transnacional.
Invocar palabras aprendidas y exorcizar su recuerdo mediante sabores que empiezan por la letra “M”, por “Ñ”, por “R”, por “U”…. Experimentar a construir un paisaje sonoro con las referencias geográficas que forman nuestro imaginario colectivo, conceptos con las que derivamos entre riscos, valles, fronteras y puertos de mar. Pongo el gps de la premonición en marcha, y escribo: “Transabonoro”, buscar. Efectivamente, como imaginaba, sobrevolando una palpitante terraza de Móstoles. Informazio gehiago

Proposatutako dinamikak: 

B - bortxaketa

I -ikaragarria

O - odola

L- lehia

E - errepikatu

N - nazka

T - tolerantzia

Z- zaunka

I - indarra

A- arima

Lehenengo  bakoitzak grabatuko du, eta egro guztiik batera. 

Materiala: 

Des/pentsa

Lo relacional

Proiektua: 

LoRelacional taldea bost pertsonek osatzen dugu eta hilero biltzen gara talde- prozesuetako harremanekin lotutako alderdiak aztertzeko, ikerketa informal batean. Taldea 2013. urtean sortu zen #Meetcommons markoaren barruan, zeina kultura irekiaren eta lan kolaboratzailearen inguruko topaketa esploratzailea izan zen.  2015 eta 2016ean, Wikitokiki proiektu elkartua izan da.

Proiektu honen barruan hurrengo protokoloak aurkitu ditzakegu: Roles Relacionales Fundamentales en la colaboración eta Estructura para reuniones AEfectivas

Proposatutako dinamikak: 

Materiala: 

Des/pentsa

Koktelazioak

Proiektua: 

Pripublikarrak taldearen proiektua d EHUko Bilbo Artea eta Kultura Jardunaldiek babestua. Hizkuntzak gure pentsatzeko modua antolatzen du eta gehienetan ez gara horretaz ohartzen, geure buruaren inguruko pentsamenduetan eta besteekiko harremanetan berebiziko eragina duen arren. Nortasunak aldatuz doaz eta bata besteari gainjartzen zaizkio. Ideia hau abiapuntu hartuta, Koktelazioak egitasmoak jolas bat proposatzen die oinezkoei: zeure buruaren nortasunen mapa egitea, baina zeure burua definitzeko izenak erabili beharrean (izateari dagozkionak eta, beraz, estatikoak direnak), burutzen dituzun ekintzak erabiliz (dinamikoak, denboran zehar aldatuz doazenak). Informazio gehiago

Proposatutako dinamikak: 

Materiala: 

Des/pentsa

Plazan prozesuaren bideoa

Des/pentsa

Peru- Tresna

Peru halako batean zure bizitzan agertzen den adiskide hori da, usteka- bean gure egunerokoa begiratzeko ikuspegi berriak topatzen lagundu- ko diguna. Plazan programaren baitan, hezitzaile eta eragile berritzai- leen konplize biurtu da, lan dinamikak garatzeko pedagogia berri, kritiko eta gogoetatsu baten testuinguruan. Perurekin ikasketa prozesuak garatu ditzakegu, bizi garen mundua begiratzeko modu berriak piztuz, geure baitan zein inguruan eraldaketa prozesuak ahalbidetuz.

Deskargatu bi orriak eta sortu zure posterra. Erabil ezazu zure ikastetxerako tresna hezitzaile eta eraldatzaile gisa.

Peru-tresna (ES) Peru-Tresna (EU)